Updates from mai, 2007 Hide threads | Keyboard Shortcuts

  • Zou, Zi Zou, Zi Zou, Where are you? 

    Goriulian 14:06 p05 on May 31, 2007 Permalink | Răspunde

    Fiindcă în ultimul timp mă simt aşa un pic ca Zidane după ce i-a tras un cap în piept lui tipul ăla… cum îl cheamă? Că am şi uitat… că el nu prea era fotbalist, ci mai degrabă ciomăgar… a DA! Matterazzi! Deci! Ce am făcut eu după ce Zizou l-a pălit pe macaronar? L-am iubit mai mult, logic! Poţi să nu iubeşti un asemenea jucător unic?

    P.S.: Check out my new videos at gorivideo. Videoclipurile nu sunt extraordinare, dar muzica este şmecheră, nene! I give you Godsmack…

     
    • Alexandru Petras 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      cel mai bun jucator pe care l-am vazut pana acuma …
      din cauza lui m-am indragostit de fotbal iremediabil se pare :) cand in vara lui 98 l-am vazut pe zidane. Eram batran pentru sportul asta … de regula fotbalul intra in sange de mic … poate odata cu nasterea … ei la mine a venit mult mai tarziu dar de atunci nu pot sa ma las. Zidane nu e fotbalist ci mai degraba un magician .

    • creionar1 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      cum a zis si alexandru e un magician. chiar daca retragerea a fost un pic urata si marcata de acel fundas/mijlocas ce-o fi Zidane ramane in istorie.

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      @ alexandru & creionar1 – finally, man! some sane people! Deci nu pot sa va numar cate persoane m-au stresat atunci ca omu e un infect si ca nu e nici cine stie ce jucator, etc. Eu oricum am tinut cu Franta in finala, desi in general tineam cu Anglia si cu Argentina.

      p.s.: o sa mai caut ceva clipuri cu jucatori preferati. Sunt cativa la care nu poti sa nu te uiti doar cand ii vezi cu piciorul la minge. Promit sa gasesc ceva misto. :)

  • MEA CULPA 

    Goriulian 14:06 p05 on May 31, 2007 Permalink | Răspunde

    În urma mai multor discuţii cu câţiva apropiaţi şi după câteva recitiri ale schimbului de mesaje dintre mine şi domnul Mihai Coliban pe blogul echipei “Sir John O’Groat”, am ajuns la concluzia că am făcut o gravă greşeală.

    Nu numai că am generalizat stupid şi superficial într-un mod infantil de genul “Fuck the system”, dar am făcut şi afirmaţii total subiective, fără niciun fel de acoperire. Afirmaţiile mele de acolo nu se bazează pe niciun fel de informaţie verificată şi sunt doar un derapaj subiectiv al cărui motiv îl voi explica în curând.

    Încercând (cu nu prea mult succes) să îmi însuşesc rolul de “lider” în echipa cu care am participat la Olimpiadele Comunicării, am investit foarte mult efort în campania la care lucram şi am încercat să fac totul perfect. Din vina noastră, nu am reuşit însă să avem un program organizat şi am intrat în criză de timp. Astfel, am ajuns în situaţia de a nu dormi deloc în preziua preselecţiilor. De aceea, am fost toţi foarte stresaţi, tensionaţi şi nepregătiţi. Mai mult, am avut şi proasta inspiraţie de a apela la o glumă dubitabilă cu juriul din care făcea parte şi domnul Coliban. Juriul s-a comportat perfect normal, fără să ne dezavantajeze cu absolut nimic. Când eu am aflat însă rezultatele am avut o profundă dezamăgire şi am fost iritat de faptul că nu aveam niciun fel de feedback şi că nu ştiam ce am greşit. De aici… am dezvoltat o percepţie eronată asupra juriului de la Olimpiadele Comunicării în general şi aceasta a culminat cu afirmaţiile aberante de care aminteam mai sus.

    Demonstrând că sunt un cârcotaş efemer, fără argumente, care aruncă mizerii în stânga şi în dreapta, laş, din spatele unui monitor, am scris nişte cuvinte pe care abuia după ce le-am recitit am constatat cât de agresiv sunt formulate. Răspunsul domnului Coliban a fost unul, îndreptăţit, pe măsura bădărăniei mele şi poate chiar eu aş fi dat unul mai impulsiv. DE ACEEA:

    Insist să cer scuze domnului Mihai Coliban şi întregului juriu de la proba de advertising din cadrul Olimpiadelor Comunicării, precum şi organizatorilor, pentru orice prejudiciu adus acestora şi, implicit, imaginii lor. Ştiu că răul a fost deja făcut şi că mi-am demonstrat limitele şi lipsa de educaţie prin cele spus, dar acum, că înţeleg cum am judecat nefondat şi dezechilibrat un grup de oameni pe care nici măcar nu îi cunosc, simt nevoia să îmi exprim regretul.

    Mai ştiu că, poate, nimeni nu va citi ce scriu acum şi răul făcut anulează orice afirm eu acum, dar, repet, mi-am format o percepţie eronată, pur subiectivă, alimentată, într-adevăr, domnule Coliban, de frustrarea experienţei din preselecţii. Este însă numai vina mea şi mi-o asum.

    De fapt, am un respect enorm, atât pentru munca membrilor juriului, cât şi pentru persoanele acestora, precum şi pentru organizatori. Îmi pare sincer rău că astfel de intervenţii brutale, tipic mioritice, precum a fost a mea, umbresc evenimente frumoase precum Olimpiadele Comunicării.

    Sper ca pe viitor să învăţ cât mai mult din astfel de greşeli şi să îmi cântăresc cu mai multă luciditate şi obectivitate opiniile, dar şi cuvintele.

     
    • Kostel 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      Asta pute de la o posta a scuze interesate, amice. Care-i treaba, ti-ai dat seama ca in jur sunt totusi niste rechini prea mari si tu o sa ramai in fundul gol in fata lor? Tot pupincurismul asta si osanalele in fata lui Coliban imi aduc aminte, cu multa scirba, de genialul decerebrat pe care l-ai ponegrit mai devreme. Nu esti retard, dar esti, din pacatate, la fel de ciutac.

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      @ Kostel – Multumesc, dar nu. Nu sunt scuze interesate pentru ca nu prea am ce sa castig. Capisci? Ideea a fost ca am gresit, nu am realizat, apoi mi-am exprimat scuzele. Probabil era mai ok sa nu mai zic nimic pentru unii ca tine, adica sa o tin p-a mea. Dar nu aveam dreptate si mi s-a demonstrat asta. Oricum mesajul nu iti este adresat, asa ca nu vad care e problema asa de mare.

      P.S.: Fiecare alege felul in care se exprima intr-o anumita circumstanta. Imi pare rau daca tu crezi asta despre mine, dar eu zic ca te inseli. Ideea e ca daca o dai in bara si stii asta, incerci sa o dregi, nu sa o faci pe nebunu.

      Over and OUT.

    • anca 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      esti de apreciat. ai fost in echipa cu mine si stiu prea bine ca desi gandesti frumos, ai momente in care iti exprimi pareriel subiective si de monet foarte plastic. nu e nicio pb. avem 20 de ani. si e super mijto ca ne dam seama ca gresim. domnul coliban sunt sigura ca ar aprecia dk ar vedea ca ai inteles si ca recunosti ca suntem la varsta la care ne revoltam rpd. si probabil a si citit scuzele tale , si se gandeste zambind, ” hai frate, toti facem asa la 20 de ani?” :) hai liberare (din sesiune si nu numai )

    • anca 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      *de monet=de moment

    • Kostel 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      Fie cum zici tu. Personal, mi-a placut ce ai comentat pe blogul “intirziatilor” la Olimpiade si mi-a repugnat intoarcerea la 180 de grade anuntata tot acolo si elaborata aici. Uita-te si tu – acolo ii faci, pe bune dreptate dupa opinia mea, neseriosi pe distinsii jurati, aici spui ca “De fapt, am un respect enorm, atât pentru munca membrilor juriului, cât şi pentru persoanele acestora, precum şi pentru organizatori”. Mda. De fapt, au dat-o in bara rau de tot, atit juriul, cit si organizatorii, asa cum ai sesizat si tu initial. Problema e ca m-am saturat de mister perfecti d’astia din comunicare si advertising. Problema e ca nimeni nu are koaie destul de mari sa le de-a mwie cind gresesc. Poate ca nu erai tu cel mai indreptatit sa le dai peste nas si poate ca nici modul in care ai facut-o nu e cel mai elegant. Cu toate astea, demersul in sine era corect si admirabil. Parerea mea. Da, stiu, stiu, tu crezi ca ai gresit, nu vrei sa faci pe nebunul si ti se pare normal sa faci o mea culpa. Intre fuck the system si kiss/join the system sunt insa o multime de nuante. Over and forever out :-)

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      @ anca – Multumesc. Si eu sper sa inteleaga, desi slabe sanse. Si are tot dreptul.

      @ Kostel – Da, si mie mi-a placut ce am comentat in acel moment pe blog, dar o luasem foarte rau pe aratura. In primul rand am facut niste acuzatii neverificate, fara sa cunosc problema, am generalizat si am fost mult prea vehement. Si da, chiar am respect pentru ce fac tipii astia pentru ca ei fac ceva bun. Eu mai am de invatat.

      Ideea este ca am fost mult prea impulsiv si chiar am aruncat cu rahat nedocumentat intr-un stil foarte haotic. M-am repliat si mi-am dat seama ca gresesc. Nu mi-am negat perceptia si nici nu m-am “speriat” sau ceva de genul asta, dar am simtit ca am gresit.

      P.S.: Nu trebuie sa fii over and FOREVER out. Eu am zis-o p-aia in gluma. :) Sper sa imi intelegi reactiile dupa ce le-am explicat.

  • Olimpiadele Comunicării 2007 – almost THE END 

    Goriulian 14:06 p05 on May 31, 2007 Permalink | Răspunde

    Am fost şi eu ieri la Olimpiadele Comunicării, la prezentările publice ale probei de advertising, ultima probă de concurs. La fel ca şi Alina (că doar suntem colegi) am mers cu aproape toată echipa. Ştefi nu a putut veni că se ducea la job. :)  Am participat şi noi la preselecţii, dar nu ne-am calificat. Ne vom antrena din greu pentru la anul. Voi fi deja la al treilea an de participare la Olimpiade, aşa că îmi propun chiar să câştig, nu că până acum nu aş fi făcut asta. Dar deh, arbitrii, gazonul, ploaia. U know. :)

    Totuşi hai să nu vă mai plictisesc. Câteva impresii despre finală:

    - nu îmi place Casa Poporului! Nu este un loc în care să organizezi finala Olimpiadelor Comunicării. Nici ca simbolistică, nici ca prezentare. Sorry, dar Camera de Comerţ era muuuuuult mai ok. Aici sala mi se părea prea mică, sonorizarea proastă şi nu avea formă de amfiteatru, deci nu am reuşit să văd ce trebuia. Să nu mai vorbesc de scena, care nu se compară cu cea de la Camera de Comerţ. În fine, probabil există un motiv întemeiat pentru schimbare.

    - am văzut foarte multe echipe lame (srry, dar aşa e) care nu prea aveau ce căuta pe acolo. Câţiva colegi de-ai mei s-au legat mai mult de prezentare, dar forget about that! Pe mine m-a frapat calitatea joasă a campaniilor. Două dintre ele foloseau publicitate comparativă (dovadă clară de lipsă de creativitate), vreo trei erau neterminate, iar majoritatea nu cunoşteau noţiunea de media plan sau buget. Structurarea multor prezentări a fost haotică şi plictisitoare

    - am văzut două campanii foarte bune, dar neterminate, adică cei de la “Grupul de Interese” pentru Cosmote şi cei de la “Blue Plum” pentru RDS. Foarte creative, foarte mişto ca look (se vedea că au arţi buni), dar nu erau complete. Sorry. Maxim locul trei – pentru oricare dintre ei.

    - apoi am văzut şi două campanii bune (faţă de restul!!!), care (cred eu) ar merge puse în practică, după câteva finisaje, desigur. Cei de la “Ceai de Tei” pentru Coca-Cola şi cei de la “Cvintete” pentru berea Ciuc. Dacă primii au fost mai ales structuraţi, cei din urmă au fost foarte creativi.

    Cam astea au fost cele patru echipe care mi-au inspirat ceva. În rest, insipizi, inodori, incolori. Ne-am ofticat noi ceva timp când am văzut ce campanii lame erau în finală, dar ne-am revenit. Poate noi am fi fost la fel de lame, dar noi zicem că nu. :))

    Era să uit!!!   Marea dezamăgire a serii: descalificarea echipei Sir John O’Groat, care are un blog foarte tare şi care promitea mult. Puteţi citi pe blogul lor ce s-a întâmplat. Mie, personal, îmi pare foarte rău că nu au reuşit să ajungă la timp ca să prezinte, dar voi savura campania lor pe Internet. Dacă am ce savura. Sper să am. :)

     
  • Să evităm “ciutacizarea” blogosferei 

    Goriulian 14:06 p05 on May 31, 2007 Permalink | Răspunde

    Îmi pare rău că “jurnalistul” Ciutacu alege să mă facă “pinguin” şi “retard” pe blogul său şi cred că am descoperit în ce constă calitatea blogului său. De fapt, calitatea persoanei sale: în a aduce injurii cât mai murdare şi mai lipsite de motiv celor din jur.

    Dacă eu aş fi directorul ziarului “Jurnalul Naţional” aş face ceva în legătură cu atitudinea unui asemenea angajat, pentru că oricât ar spune dânsul că acela este blogul său personal şi că nu are legătură cu publicaţia la care lucrează, o asemenea viziune este aberantă. Probabil când s-a folosit de transferul de credibilitate al ziarului pentru a căpăta trafic pe un blog destul de limitat în ceea ce priveşte creativitatea şi mijloacele de exprimare a fost mulţumit.

    Însă dacă se invocă iresponsabilitatea sa faţă de imaginea trustului la care lucrează, acesta susţine că blogul este (citez) “tarlaua mea şi fac ce vreau aici!”. Păi nu chiar. Poate poţi să faci ce vrei din punct de vedere legal. Deşi nici asta nu este normal, dar deh… în România se înţelege. Dar din prisma imaginii de jurnalist de top, care trebuie să dea un exemplu social şi să fie un formator de opinie, “ziaristul” Ciutacu nu poate fugi de responsabilitatea pe care o are.

    Promit că acesta va fi ultimul post în care voi scrie despre acest om atât de predispus circului de mahala, atât de agresiv fără motiv faţă de comentarii neutre şi atât de limitat în exprimare. Doream doar să îmi clarific un pic poziţia faţă de personaj, pentru că am avut senzaţia că cineva mă acuză de senzaţionalism ieftin şi de acţiuni fâsâite care au menirea de a-mi creşte traficul.

    Dar, vă rog, dragi cititori. Acordaţi-mi şi mie 15 minute de faimă în blogosferă, apoi întoarceţi-vă la hate-blog-urile preferate, în care toată lumea înjură pe toată lumea. Cam asta s-ar dori să spun, nu? Eh uite că lucrurile nu stau aşa. Ce am dorit să realizez cu această mini-campanie de boicot mediatic împotriva Ciutacului a fost să trag un semnal de alarmă faţă de panta pe care alunecă blogosfera din cauza unor astfel de indivizi. Mă voi întoarce bucuros în anonimatul meu de “blogger de rând”, cum bine ar spune Ciutacul, dar trebuia să îmi fac gândurile auzite.

    Ştim că presa românească suferă de multe cangrene sub forme umane, dar vrem să avem şi o blogosferă la fel de poluată? De ce trebuie să dăm credit unor astfel de indivizi cu o educaţie obţinută prin bodegi şi pe la colţ de mahala? DE ACEEA un personaj de bazar precum Ciutacu trebuie pus uşor (să nu se spargă deoarece este de sticlă) pe un raft în debara şi lăsat acolo, să se prăfuiască.

    Îmi cer iertare faţă de cititori dacă am greşit prin a le da link-uri către un asemena blog de ghenă, dar e mai bine să cunoşti răul pe care trebuie să îl eviţi, decât să te loveşti de el şi să nici nu ştii de unde a apărut.

    Să urăm deci un R.I.P. călduros blogului ciutac. Noapte bună.

     
    • gabriel 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      ma bate gandul sa-i urez si eu cate ceva…dar nu posed limbajul elevat si dexteritatea intelectuala specifica ciutacului…in plus, am 7 ani de acasa. deci ma abtin.

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      @ gabriel – Cred ca asta ar fi cea mai buna solutie. Sa ne abtinem toti de a-i mai aminti pana si numele. Chiar nu merita. E prea low…

    • gabriel 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      ok..zis si facut. imi caut radiera de sters cuvinte din vocabular, si numele ciutacu va fi eliminat pe vecie. amin!

    • gabriel 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      iar pentru atitudinea cavalereasca de a apara onoarea blogosferei imi iau libertatea de a te adauga in blogroll. la buna citire!

    • rutza 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      gangrena. cu G. :)

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      @ rutza – oare?? O sa caut. Daca ai dreptate imi dau singur ban! :))) Eu stiam ca e cu “c”…

    • rutza 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      mi-e teama ca iti vei desfiinta blogul :)

    • Iulian 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink

      Eu am avut mai multe schimburi de replici cu el. E un terminat, saracu. Ciutacu e un nimeni dar din pacate un nimeni cu blog!

    • Iulian 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink

      Uitasem… campania anti C v-a avea succes. O sa avem toti grija de asta.

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink

      @ rutza – Nope. Not in this life, baby. :)

      @ Iulian – Omule, ce pot sa zic? Ma crezi ca esti primul care ar sustine asa ceva? Majoritatea reactiilor au fost destul de agresive fata de mine pana acum, dar nu am renuntat la idee. Sper ca lumea sa inteleaga ca NU ala este jurnalismul-model si ca nu acel comportament face bine blogosferei. Dar e greu – pentru ca el are multi “prieteni”. Stii? Adica vreau sa iti spun ca sunt cativa care si-au facut blog special zilele astea ca sa ma injure pe mine. Ceea ce este penibil si ingrijorator.

  • SCOATE-L PE CIUTAC DIN BLOGROLL! 

    Goriulian 14:06 p05 on May 30, 2007 Permalink | Răspunde

    Nu îmi place blogul lui Zoso. Nu mă încălzeşte cu nimic şi nu este genul meu de informaţie. Dar pe Zoso pot să îl consider de-al casei, pe când pe un individ ca Victor Ciutacu nu am cum.

    Citiţi aceste articole pe blogul său şi veţi înţelege:

    “Le-am confiscat blogosfera!”

    “La o despărţire de proşti”

    Acest om (am irosit suficient apelativul “domn” cu el) care intră cu bocancii plini de noroi şi cu colţii ascuţiţi în blogosferă, nu face altceva decât să nască agresivitate şi să dea un exemplu prost pentru toată lumea prin comentariile răutăciaose, iraţionale şi de mahala pe care le face. Este un om care doreşte să iasă în centrul atenţiei printr-o modalitate de speţă joasă, un om care nu cunoaşte altceva decât împroşcarea cu rahat şi atacul la persoană. Nu îi numesc profesia pentru că, întâmplător, fac parte din aceeaşi breaslă, şi mi-e ruşine să întinez numele unei profesii onorabile, credibile şi morale cu numele unui om care nu are nicio legătură cu aceste valori.

    Pentru că ura nu naşte copii şi pentru că genul individului amintit mai sus nu păleşte decât prin indiferenţă, propun o campanie virală de scoatere a lui Victor Ciutacu din blogosferă. Cum? Prin uitare.

    “SCOATE-L PE CIUTAC DIN BLOGROLL!” va fi mesajul campaniei care este menită să dea uitării acest personaj care nu face altceva decât să aducă mizerie şi ură într-un mediu nepoluat până acum de o astfel de atitudine.

    Eu deja l-am scos din blogroll şi cred că ăsta este cel mai bun lucru pe care îl poate face toată lumea. Hai să răspândim acest mesaj – “Scoate-l pe Ciutac din blogroll” pe tot Internetul, ca să realizeze individul încauză că blogosfera chiar e unită şi are fair-play, fără să reacţioneze ca într-o mahala. Să îi dăm un răspuns pe măsură acestui om, care îşi permite să jignească prea mulţi oameni!

     
    • sick 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      cu cat ii faceti mai mult publicitate cu atat mai mult e bine pt el … succes

    • Darius 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      Şi io dacă n-am blogroll, ce mă fac?

      (tu eşti conştient că mulţi ce-l au în blogroll îl cunosc şi-i doare-n cot de acţiuni şi socoteli, da?… numa’ mă asiguram că realizezi acest lucru… şi fă şi tu ceva cu cap: pentru oricine-l scoate pe Ciutac, îl bagi tu în alt blogroll, nu aşa, pe de-a gratisu’…)

    • EU cu vaca 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      pt reactii de mahala si NF vezi ZOSO … stai cuminte in banca ta ! Esti liber sa alegi … tu l-ai scos … foarte bine ! Lasa lumea sa aleaga singura !

    • Uscheala 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      “care intră cu bocancii plini de noroi şi cu colţii ascuţiţi în blogosferă, nu face altceva decât să nască agresivitate şi să dea un exemplu prost pentru toată lumea prin comentariile răutăciaose, iraţionale şi de mahala pe care le face. Este un om care doreşte să iasă în centrul atenţiei printr-o modalitate de speţă joasă, un om care nu cunoaşte altceva decât împroşcarea cu rahat şi atacul la persoană” = asta e ZOSO bagane-am ceva in gura lui…

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      @ sick – Nu e adevarat. Dupa parerea mea, epoca publicitatii negative a cam trecut. Cel putin daca vrem sa traim intr-o tara decenta. Eu nu intentionez sa ii fac publicitate, ci sa inchid subiectul.

      @ Guiman – Mda, poate sunt. Dar macar am o reactie decenta si civilizata, care poate deveni si eficienta. Spre deosebire de tine, care nu poti altceva decat sa ma faci pe mine prost fara sa dai vreun argument serios.

      @ Darius – Da, ai dreptate. Sunt foarte constient ca nu multa lume il are in blogroll, dar ideea este tocmai sa prevenim asa ceva. Sa prevenim inca un hate-blog fara sens, care nu aduce nimic bun in blogosfera.

      @ EU cu vaca – Da, Zoso are intr-adevar un stil extrem de apropiat de Victor Ciutacu, dar la alta dimensiune. Plus de asta, Zoso nu este neaprat obligat sa dea un exemplu pozitiv, pe cand Ciutacu este, prin pozitia sociala pe care o are. Pe cine nu las eu sa aleaga? Ca nu inteleg.

      @ Uscheala – :) Ca mai sus. Nu i-am luat apararea lui Zoso si nici nu vreau asa ceva. Cei doi sunt pe aproximativ acelasi palier in ceea ce priveste aruncatul cu noroi, dar atitudinea lui Ciutacu in ultimele zile nu poate fi comparata cu nimic dupa parerea mea.

    • Auras 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      Probabil tu te-ai simtit in publicul format din cei pe care-i ataca (zeii blogoprismei romanesti). Daca da, naspa.

    • eu 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      daca nu scriai tu chestia asta, nu mai intram la el pe blog, deci epoca publicitatii negative n-a trecut

    • lovingvama 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      Nu ştiu dacă e cazul să se facă atâta tevatură. Din câte am observat eu, Ciutacu a făcut prima remarcă la adresa lui Zoso, ăsta s-a simţit… şi dă-i cu articole.

      Pe mine chestiile astea mă amuză (dragii de ei, ce scumpei sunt când se bat în replici) dar mă şi întristează, în acelaşi timp, pentru că nu văd rosul acestor atacuri.

      De ce a trebuit Ciutacu să facă mişto de Zoso şi să-l critice? Nu-ţi place, nu citeşti. Sau, dacă vrei remarcare, arunci cu căcat în stânga şi în dreapta. Că sigur o să fie toţi atenţi, să nu cumva să-i nimereşti şi pe ei. Şi trebuie să recunoaşteţi că se aseamănă personajele….

    • nexus 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      N-am blog si nici nu sunt un mare impatimit. Vizitez zilnic doua si gata. (Nu, nu si pe al lui Zoso – pentru curiosi.)
      DAR ma calca pe nervi (destul de rau) sa apara un nimeni si sa spuna ca toti sunt prosti si el e singurul destept (sau, ma rog, ar mai fi si “cititorii lui elitisti”).
      Foloseste un limbaj de maidan (teoretic ar fi trebuit sa poata mai mult avand in vedere “publicul elitist” care il citeste) si pe urma se supara ca ii raspund toti la fel.
      Modul lui de a pune problema ma face sa cred ca scrie un geniu neinteles de noi, simplii muritori. In ultimul post nici macar nu s-a deranjat sa verifice textul si a facut nitel hartiei igienica gramatica:
      http://img504.imageshack.us/img504/7035/snap1tf3.jpg
      Acum a modificat si, asa cum ma asteptam, a disparut comentariul in care il faceam de cacao pe tema asta.

      Sunt curios cand nici macar nu o sa-l mai critice lumea cati vizitatori va avea.

    • tiberiu 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      Voi il aveti pe blogroll?!!!? :) Am scris eu de dimineata un post interesant(Manipularea prin blog), iar Ciutacu aplicat tactica “injura si ai vizite multe”:). Na, ca acum tot el castiga.

    • Livius 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      “daca nu scriai tu chestia asta, nu mai intram la el pe blog, deci epoca publicitatii negative n-a trecut” -> Corect ! Nu a trecut si nici nu o sa treaca. Ciutacu o sa fie citit la fel de mult sau de intens cu uitatul populatiei la OTV. Da’ same shit
      !

    • gabriel 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      daca tot vrei sa-l dam uitarii nu posta linkuri catre el. pentru cine inca nu a citit temebelismele lui, fa un extras sau cu copy-paste, dar nu-i trimite in batatura genialului jurnalist.
      oricum , nu merita nici atata bataie de cap. M-a dezgustat cu aerul lui de suav intelectual si limbaj de puscarias. asa ca am hotarat singur sa nu mai calc pe acolo.
      Nu cred ca o campanie organizata ar duce la rezultatul scontat, ba dincontra…mai valoroasa e autocenzura impusa de fiecare propriului imbold de a merge pe pagina stimabilului genial…

    • Darius 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      @ Gori – tu trăieşti cu falsa impresie că blogu’ trăieşte din blogroll…

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      @ auras – Ma tem ca nu ai prea inteles ce am incercat eu sa fac. Ideea este ca nimeni nu este zeu al blogosferei, prietene. Tocmai asta e problema cu mentalitatea noastra individualista – in loc sa colaboram pe Internet, facem porcarii de genul asta!

      @ eu – S-ar putea sa ai dreptate, dar asta este riscul meseriei. Eu oricum nu ma refeream la faptul ca publicitatea negativa nu mai are loc, ci la faptul ca nu mai este benefica pentru cel promovat. Mai ales daca acel personaj este public si tine la imaginea sa, dar se pare ca nu este cazul. :)

      @ lovingvama – Nici nu am zis ca sunt prea diferiti. Ciutacu reuseste totusi sa jigneasca toata blogosfera, ceea ce este o performanta notabila fata de Zoso.

      @ tiberiu – Mda… la asta cu blogroll-ul m-ai prins. Chiar il aveam pt k il credeam un tip ok, dar… no way! Nu cred ca va castiga altceva decat antipatie si dezaprobare.

      @ Livius – idem “eu” cu mentiunea ca OTV este o televiziune. Am senzatia ca avem pretentii usor mai mari de la publicul de pe Internet. Cred eu…

      @ gabriel – Da, aici am cam dat-o in bara probabil. Cred ca ai dreptate. Mai bine nu dadeam link catre el, dar trebuia ca cei care habar nu au despre subiect sa vada cu ochii lor pana unde poate merge tipul cu limbajul. Poate ai dreptate si in legatura cu campania organizata, dar eu nu cred. Sa vedem ce o sa iasa.

      @ Darius – Nu. Trebuia sa folosesc un termen generic pentru traficul de care se bucura “jurnalistul” in cauza. Poti sa intelegi tot ce inseamna un blog prin bogroll. Ideea este ca lumea sa nu mai citeasca asemenea indivizi.

    • Rin Tin Tin 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      Ciutacu.. las-o moarta, mestere. Nu stiu ce-ar fi interesant pe blogul tau, eu n-am gasit nimic fascinant..

      And i don’t believe in your IQ either.

    • Darius 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      Bun, da’ atunci acţiunea e un mare fâs. Că Ciutacul nu e citit din blogroale. E CITIT CĂ TOT FELUL DE FRAIERI ÎI FAC RECLAMĂ… dacă mă-nţelegi.

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      @ Darius – Pai vezi tu, draga Darius, eu nu sunt un specialist atat de bun pe cat genialul V Ciutacu, incat sa imi calculez pasii cu atat grija. De fapt, nici macar nu am vreun plan genial, sa stii. Ce incerc eu sa fac este sa trag un semnal de alarma nu doar impotriva atitudinii vociferate pe un asemenea blog, ci in general, pe orice blog. El insa a reusit sa devina un exemplu negativ prin propria lipsa de educatie si a facut valva prin niste mizerii, iar faptul ca incerci sa ii iei apararea voalat nu mi se pare foarte ok din partea ta.

      EU NU INCERC SA II FAC RECLAMA (ca sa vorbim cu majuscule ca asa e mai cu *oaie). Daca nu ai inteles mesajul principal, imi pare rau. Este dreptul tau sa consideri ce vrei un fas. Eu consider ca un astfel de comportament (vezi personajul in cauza) ar trebui izolat si asta si sper sa realizam. Sa vedem ca un om cu titlul de “jurnalist” nu merita atentia care i se da! Pentru ca pur si simplu scuipa niste mizerii intr-un mediu nelegiferat, unde orice marlan isi poate demonstra lipsa de neuroni si de educatie.

      IDEEA (revenim la majuscule) ESTE CA ASTFEL DE INDIVIZI NU AR TREBUI SA FIE PREZENTI PE NET. Iar ei sunt prezenti doar prin intermediul nostru.

      Spune-mi, te rog, daca ma insel, dar argumenteaza. Si chiar… spune-mi si ce parere ai cu privire la post-urile sale. Poate ai un punct de vedere mai interesant.

    • iontraianstefan 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      haha:)))

      sa scoti un asemenea tip limitat de undeva inseamna sa-l fi bagat in prealabil. or, asta e de bagat numai in pizda masii. stai linistit nu e pe multe blogrolls, dar daca ii mai faceti publicitate negativa o sa fie.

    • Ovidiu Alvis 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      trafic…

    • aghiutza 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      Dacă vei simţi vreodată nevoie să te (dez)baţi cu el, află că Ciutacu ţi-e vecin de cartier.

      Cât despre Ciutacu… este om şi asta spune multe despre el.

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      @ iontraianstefan – Iti spun eu ca e pe cateva blogrolluri destul de circulate, deci este girat. Ceea ce nu este normal.

      @ Ovidiu Alvis – Nu cred ca inteleg la ce te referi. In fine.

      @ aghiutza – Da. Am observat ca stam ff aproape – la cateva blocuri distanta, dar am preferat sa sterg link-ul pe care mi l-ai dat catre adresa lui de acasa. Nu mi se pare fair-play fata de el sa ii dau adresa de acasa la MINE pe blog. Asa ca … sorry, dar am sters-o.

      Eu nu mai am ce sa dezbat cu Ciutacu pentru ca nu ai ce sa discuti cu un asemenea personaj. Este pur si simplu sub orice critica. Vreau sa il uitam cat mai repede toti si sa nu ii mai citim blogul de o calitate indoielnica. Iar ca om… sorry, dar chiar nu ma asteptam sa fie atat de jos.

    • AJO 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      agitatia e buna si ciutacului ii place asta…razboi mediatic!!!!oAAA..si animalu marin e in prin plan!io nici nu stiu de unde a inceput povestea,nici nu vreau sa aflu,e prea mishto sa fi observator…sa observi un ciutac in desfasurare e rar in ziua de azi.Ar trebui sa se interzica braconajul la ciutaci,si sa se inchida singurul exemplar ce va fi ramas si sa il ingrijeasca o tzara intreaga.Si pe final de cariera sa il exportam la bulgari ca s-asa am furat prea mult radio de acolo,ca sa aiba si ei parte.Imi plac duelurile virtuale si animalele subacvatice dar ciutacul nu.CRED CA E GheY

    • aghiutza 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      Oricine caută pe ROTLD poate să-i găsească adresa, e publică, aşa că nu e vorba de lipsă de fair-play. Dacă stau să mă gândesc mai bine, şi pe mine pot să mă găsească. Din păcate, asta nu mă nelinişteşte deloc.

    • Alexandru Petras 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      cine este ciutacu ? ca eu nu il citesc ….

    • Victor Ciutacu 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      @Balaure: pierzi vremea, batrane…

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      @ AJO – :)))

      @ aghiutza – Ok. Asa o fi, dar mie imi place sa joc curat. Cine stie? Poate gaseste cineva adresa lui la mine pe blog si ii murdareste usa cu ceva care nu miroase bine si apoi el da vina pe mine… Ar fi caracteristica o victimizare.

      @ Alexandru Petras – Mai bine ca nu il stii. E cel mai ok asa.

      @ balauru – :) Nu am inteles nimic din ce ai spus. Cred ca ai inteles doar tu si urmatorul comentator.

      @ Victor Ciutacu – **** no comment ****

    • rutza 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      emerald city, meet ruby slippers.

    • Livius 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      Fun Fun Fun

    • pafnutie 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      frate, ciutacu asta si-a dat si el cu parerea intr-un pamflet. de la un pamflet pana la cererea de a-l scoate din blogosfera e cale lunga. ca blogosfera e unita, fair-play si fara mahalagisme…..ha ha ha .
      tocmai asta e farmecul blogosferei, divergenta de opinii si parfumul de mahala pe care il emana cateodata.

    • gabriel 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      inca mai vorbiti de ciutacu? chiar nu va apuca greata cand ii pronuntati numele??? vad pe aici perindandu-se ceva exponente responsabile cu periatul ciutacului genial de la antene. Poate nu au apuc sa inteleaga ca referirea la blogari rupti in fund, care beau bere ieftina prin mall-uri ii includea si pe ei.
      dar de, ce nu face omul pt nitel trafic si pentru gratiile sublimului ciutacu.
      @Goriulian- inca nu te-ai hotarat sa stergi linkurile catre maria sa??? cu m mic….

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      @ rutza – Nice to meet you too. Checked out your blog. Like it. :)

      @ balauru – Umm… in cazul in care tu NU ai inteles care este ideea acestui post, te invit sa mai citesti inca o data. Cred ca nu stii ce inseamna cuvantul “cenzura” si mai ai o problema. La fel ca amicul tau. Stii doar sa jignesti fara sa argumentezi.

      @ pafnutie – :)) Misto comentariul. Mda, poate ai dreptate. Ai rabdare cu mine. Sunt abia de doua luni de zile in blogosfera si nu mi-am servit inca portia de “parfum”.

      @ gabriel – Ai pus punctul pe “i”. Am sters link-urile de pe blog si am si inchis subiectul, dar se pare ca omul are o legiune de fani, fara sa inteleg de ce.

    • sorinsecu 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      Ce aveti mah cu Ciutacu??
      Sunteti cumva oamenii ascunsi ai Jucatorului????
      Nu aveti trafic prea mult pe aici??
      Care-i faza???

    • sorinsecu 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      Sa nu uit:il tin in continuare in Blogroll si il recomand si altora!
      TE OFTICI??

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      @ sorinsecu – Asteptam de ceva timp inevitabilul mesaj cu “oamenii Jucatorului”. In caz ca nu observi, nu fac reclama la nimic, asa ca nu am nevoie de trafic.

      @ tipul al carui nume sau blog nu l-am retinut – Just another hate blog… how sad…

    • augustin radu 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      demersului tau ii lipseste un amanunt foarte important. un argument cu care sa ne convingi ca ciutacu e asa cum sustii tu altfel nu ma faci decat sa il adaug in brogrool din curiozitate, sa il citesc cateva saptamani si apoi poate sa il sterg. CE face acest “ciutac”, cu ce ne-a suparat pe noi oamenii pasnici blogosferisti? Sau ti-a furat locul de parcare si vrei sa te razbuni?

    • abracadabra 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      n-au fi in stare sa intelegi ce scrie si despre ce scrie Ciutacu. Pai, shi-atunci, de ce-tzi batzi capu’? Nu shtii ca doare? Ma copii, cititzi cartzi de colorat shi lasatzi oamenii in pace. Ala nu-i blog pentru pushti nepriceputzi ca tine. Dar, pardon! Uitasem ce mari ziarishti suntetzi voi, bloggerii. Asha de mari shi de tari, ca n-o sa postezi mesaju’ asta pentru ca, intre timp, ai invatzat ce-i aia cenzura! :)) =))

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      @ augustin radu – In primul rand nu mi-a furat locul de parcare. :) Deci nu, nu ma razbun. Citeste post-urile respective si reactiile sale, apoi judeca singur. Nu am contestat vreo secunda calitatea lui de scriitura in ceea ce priveste articolele. E vorba pur si simplu de o lipsa totala de deontologie si de respect pentru comunitatea online. Deja m-am plictisit sa explic chestia asta si nu inteleg ce e asa de neclar.

      Citeste-l, baga-l in blogroll, savureaza-l. E alegerea ta. La fel cum este a mea sa imi exprim mesajele in ce fel doresc atata timp cat ele nu jignesc pe nimeni, lucru ce nu prea se poate afirma despre el.

      @ abracadabra – …. Ceva nou ai de spus? Revino si tu cand ai ceva noutati si te contactez eu. :)

    • alexandru petria 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink

      Domnule, esti cel putin stupid… Nu meriti nici macar privilegiul unui comentariu mai lung.

    • abracadabra 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink

      NU-I NEVOIE. :) ESTI DOAR TU, EGAL TZIE :) MA DISTRAM. MACAR N-AI STERS COMENTARIUL, CUM A FACUT IDIOTU’ DE ZOSO, CARUIA I-AM SCRIS ASEARA PENTRU PRIMA DATA CE AS FI VRUT SA-I SPUN DE CATEVA LUNI, DAR N-AM AVUT TIMP. VAD CA ESTI CEVA MAI INTELIGENT DECAT EL :)

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink

      @ alexandru petria – Dar se pare ca merit o accesare. Multumesc si va urez o zi buna. Insa pentru un ziarist care se respecta aveti agumente cam putin in ceea ce priveste stupiditatea mea. De fapt aveti chiar 0. Oricum prefer sa fiu stupid si de bun simt, decat un marlan genial precum “colegul” pe care il aparati.

      @ abracadabra – Dude, mie nici macar nu imi place Zoso si am spus-o. Oricum… ce am incercat eu a fost interpretat foarte gresit si poate e vina mea. Dar poate are dreptate si Ciutacu cu o chestie. Mare ti-e gradina, Doamne… mai ales gradina online.

    • crome0123 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink

      Fiecare face ceea ce doreste.
      Zoso face greseli ca orice om. Ca ziarist mai are multe de invatat, dar ca blogger este OK.
      Ciutacu greseste ca orice om.Ca ziarist este ordinar (a se citi obisnuit) ca blogger joaca foarte agresiv ca sa cistige bublic.
      O persoana care nu mai are argumente incepe sa injure si sa si sa jigneasca si pentru mine se descalifica. Daca se bate cu pumnul in piept ca este ziarist si nu un “neica nimeni” si folosteste injurii si jigniri se descalifica din start.
      Se pare ca deontologia profesionala este o optiune si nici macar nu au habar cu ce se mananca multi dintre ziaristi.
      Probabil ca asta este cauza din care suntem bombardati cu crime, violuri si alte lugubre si macabre fapte in loc sa fim informati.

    • animalcity 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink

      cine-i ciutacu? :))

    • alexandru petria 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink

      Mai baiete, pe mine nu m-a deranjat ca l-ai atacat pe Ciutacu, sa fie el sanatos, ci mi-a dat fiori reci usuratatea cu care pledezi pentru cenzurarea a ceea ce nu-ti place. Cenzura o detest, sub orice forma…In rest, sanatate…Mai mediteaza…Poate te-am luat cam tare inainte…

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink

      @ crome0123 – Offf, Doamne… In sfarsit intelege cineva perfect ce am incercat sa transmit! Tu stii de cand asteptam comentariul asta? Unde ai fost? :)

      @ animalcity – Cea mai de bun simt intrebare. :)

      @ alexandru petria – Hmmm… Interesanta perspectiva pe care o aveti aspura cenzurii. Si eu detest cenzura, chiar daca nu am la fel de multe motive ca dvs (ma refer aici la diferenta de varsta), dar eu nu il cenzurez pe Ciutacu si nici nu instig la cenzura, ci la INDIFERENTA. La IGNORARE, UITARE. Mie mi se pare ca mesajele sale sunt atat de jos pe scara mea valorica incat ma simt nevoit sa spun oamenilor sa nu il citeasca. Eu nu am cum sa il cenzurez pe Ciutacu nici macar daca as vrea. In schimb am cum sa sustin ca blogul sau nu merita citit si asta si fac. Mesajul este “uita-l”, nu “nu il lasa sa vorbeasca”. NU este vorba de niciun fel de cenzura in ideea mea. Fiecare om poate face ce doreste in mediul online si poate citi ce doreste. Oricum… Ciutacu vrea public elitist asa ca cu cat are mai putini cititori cu atat ii place mai mult. Nu-i asa ?? :)

    • crome0123 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink

      Poate este corect sau nu demersul tau, dar cel putin este parerea ta si este o atitudine pe care oieisi o sustii – sunt de acord.
      Raman la parerea ca cine incepe sa injure inseamna ca nu mai are argumente ori o discutie este “o lupta” intre argumente. Cind ai depasit aceasta limita – te descalifici. Acelasi argument am incercat sa il aduc si pe blogul lui Ciutacu unde el spunea ca , unde bineinteles nu a aparut.
      Bataia cu pumnul in piept, urmata de un limbaj de mahala m-a deranjat. In general ii gategorisesc pe aceste persoane ca unele glume ale naturii si trecmai departe. Dar in ultimul timp imi dau seama ca incep sa gresesc. Ziaristii ar trebui sa fie impartiali, sa foloseasca limba romana, sa fie formatori de opinie. Fara nici o asemanare cu persoana in discutie observ ca de fapt multi ziaristii devin persoane care nu au nici un dumenzeu, care calca in picioara orice regula debun simt, nu tin cont de nici o deontologie profesionala si calca in picioare dreptul la viata privata.
      Unul din exmplele care m-a umplut de uimire este o ziarista care la locul unui accident mortal intreaba o doamna evident in soc, careia ii murise sotul : “Puteti spune telespectatorilor cum s-a intimplat?” Dumnezeule, putina decenta si bun simt, putin respect !
      Inainte de a fi interzise imaginile cu minori victime ale accidentelor si imaginile dure, insingerate, puteai privi oripilat la televizor tot ceea ce pina si unui medic de urgente ii provoaca o stringere de inima.
      Este moral, este corect ?
      @alexandru petria – as cenzura aceste imagini si stiri cu mare placere daca ar fi dupa mine si nu as avea remuscari. Ce informatie importanta prezinta aceste stiri ? Cu ce se alege telespectatorul?

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink

      @ crome0123 – Pai si asta a fost un factor care mi-a cauzat actiunea – raspunsurile date de Ciutacu unor comentarii neutre, echilibrate, rationale, etc. Apoi am citit “manifestul” de ura la adresa bloggerilor in general si mi s-a facut greata . Legat de stirile violente de care vorbesti tu – exact asta am discutat si al seminarul de deontologie – care sunt limitele pana unde poti sa mergi? Si am pus aceleasi probleme pe care ti le pui si tu – cea cu intervievarea cuiva dupa decedarea cuiva drag sau cea cu aratarea unor minori sau a unor cadavre.

      Am ajuns impreuna la concluzia ca in Romania a fost inventat “reportajul de inmormantare”, adica pur si simplu ni se ofera transmisia unei inmormantari live, cu tot tacamul de picanterii absolut bolnave ca indecenta si intruziune in viata privata. Imi amintesc un titlu de emisiune pe “OTV” – “Misterele mortii Laurei Stoica” – la vreo doua-trei zile dupa ce fusese inmormantata artista. Mi s-a parut obscen, revoltator si cretin titlul asta.

      Ca sa scurtez… stii care e problema majora? DIFERENTA dintre etica si deontologie. Etica este un deziderat, un taram teoretic de la care pleaca demersuri practice. Deontologia, in schimb, este ceea ce fiecare profesionist trebuie sa aplice in propriul domeniu. Aici pot sa iti spun (si vad ca si tu gandesti la fel) ca jurnalismul romanesc este in deriva… Cautari de senzational ieftin, intruziune in viata privata, stiri copiate (prost) de pe agentiile de presa, partizanate politice, reclame ascunse. Avem tot tacamul! De la A la Z!

    • crome0123 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink

      Ce etica ? Ce deontologie ? Tu ai dreptate dar teoriaeste una sipracticaeste alta.
      Ca sa scurtam dialogul si sa punem punctul pe “I” ca plictisim cititorii:
      Ceea ce se intimpla in ultimul timp se numeste “prostitutie intelectuala” – “scriu ce vrei mincati-as, da cit ma platesti ?”

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink

      @ crome0123 – :) Cam asa ceva. :)

    • alexandru petria 14:06 p06 on iunie 4, 2007 Permalink

      Cu demersul tau, in fond, ii faci reclama lui Ciutacu. Iti faci si tie sigur. Ambii iesiti in castig, pe termen lung.

    • balauru 14:06 p06 on iunie 4, 2007 Permalink

      Bineinteles, gorila si geniul manipuleaza pustimea. Totul e aranjat intre ei, sa se certe si sa-si faca rating. Iuliane, blogul tau este un “milestone” al Eternitatii. Nici nmacar Eminescu nu are blog dar tu ai si e in top. Tu esti de dfapt un geniu care sta la bloc si manipuleaza populatia mioritica cu perspicacitate. Bravo Iuliane, nu cumva tu esti Iulian, securistul Mache zis si gorila? :-)

    • skippie 14:06 p07 on iulie 1, 2007 Permalink

      Oricine e de preferat in defavoarea lui Zoso, cu care am avut “placerea” sa port candva o discutie… are mintea odihnita…Ciutacu probabil n-a avut ce face cand si-a achizitionat domeniu. In ultimele luni m-am convins de cat de “inteligenti”sunt majoritatea bloggerilor si cred ca intr-adevar un om de talia si varsta lui Victor Ciutacu nu prea are ce cauta in blogosfera; nu e un loc rezervat oamenilor posesori de bun simt.
      A nu se intelege din acest comentariu ca il sustin in mod deosebit pe Ciutacu in demersul sau…

    • Rin Tin Tin 14:06 p07 on iulie 20, 2007 Permalink

      Ciutacu? Bun simt? Sa fim seriosi..

  • Vizită pe la “Urgenţe” 

    Goriulian 14:06 p05 on May 30, 2007 Permalink | Răspunde

    Astă-noapte. Ora 3:30. Eram cu ai mei în maşină ca să o ducem pe mama la Spitalul de Urgenţă Municipal. Desigur că nu voi intra în astfel de detalii. Dar nu pot să nu relatez cum este o astfel de experienţă. În maşină mă rugam şi încercam să îmi impun că totul e OK şi că trebuie să ajungem cât mai repede, deci eram foarte speriat şi tensionat.

    Când am ajuns, mi-am brusc seama că intru într-o lume în care lucrurile nu se mişcă la fel de repede ca în a mea. Pur şi simplu te simţi pe altă planetă când intri pe acel hol de spital. Toată lumea (în afară de pacienţi şi de cei care vin cu ei) se hlizeşte, fumează, face glume porcoase sau se plictiseşte. Mai e câte o femeie care spală în scârbă podeaua mizerabilă… Ca să ajungi la “secretara” (nu ştiu cum să îi spun altfel) care trebuie să facă fişa pacientului.

    Desigur că dânsa va avea orice altceva mai bun de făcut decât să se ocupe de fişa unui pacient venit la URGENŢE. Va trebui să îşi termine jocul de Solitaire, după care se va ridica în scârbă şi va zice “Mdeea, buletinu!” Atunci realizezi că eşti într-un film SF, în care tu faci parte din specia umană, dar eşti obligat să te duci la un spital de extratereştri deloc prietenoşi, care nu dau doi bani pe rasa ta.

    După cum mi-a spus şi tata: “Sistemul este făcut de aşa natură încât să descurajeze orice revoltă posibilă a unui pacient.” Sau, mai degrabă, a însoţitorilor acestuia, pentru că pacientul abia se mai ţine pe picioare, în cele mai multe cazuri. A urmat apoi aşteptarea la camera de consultaţii, pe unde asistente, doctoriţe sau femei de serviciu (acolo toate arată şi se comportă la fel) treceau nepăsătoare, mereu preocupate de orice altceva decât de moacele disperate care aşteptau pe coridor. Într-un final… după vreo douăzeci de minute!!!!! (REPET  -  URGENŢĂ!!!), “doamna doctor” a primit-o şi pe mama în cabinet şi a performat o consultaţie, trimiţând-o la o ecografie.

    Dar hei! Surprizele continuă! La ecografie, “doamna asistentă” dormea pe patul din cabinet. Eu înţeleg că era ora 3:30, dar… este un spital DE URGENŢĂ!!! Am aşteptat vreo zece minute până când tata să decidă să bată în uşa cabinetului şi asistenta ne-a putut onora cu prezenţa ei minunată, abia trezită din somn. Mi, desigur, îmi venea să intru peste ea şi să o strâng de gât. A mai durat vreo 5 minute să se trezească şi “doamna doctor” care avea alt dormitor probabil şi abia atunci au băgat-o şi pe mama în cabinet.

    M-am mai calmat un pic şi mi-a explicat tata care e de fapt ideea. El a mai trecut prin genul ăsta de probleme şi mi-a explicat:

    “Cînd intri în cuşca unei gorile nu trebuie să te uiţi la ea pentru că nu vei avea parte de o reacţie pozitivă. Doctorii şi asistentele de aici sunt ca nişte gorile, iar uităturile de cartier nu rezolvă nimic. Trebuie să ai răbdare, iar atunci când ţie de fapt îţi vine să îi împuşti, trebuie să le mai dai şi bani cu zâmbetul pe buze.”

    Da…. am zis eu. Poate că ai dreptate… Şi chiar are! De aceea, dragii mei cititorii… nu vă doresc să treceţi prin astfel de evenimente cărora nu reuşesc să le găsesc un calificativ. Dar dacă se întâmplă să treceţi, fiţi pregătiţi pentru oameni care nu dau doi bani pe voi sau pe persoana grav bolnavă cu care aţi venit. Fiţi pregătiţi să aşteptaţi!!! Asta e cel mai important de zis! Şi fiţi pregătiţi pentru diagnostice date în sictir, care să vă convingă să plecaţi cât mai repede acasă. Fiţi pregătiţi pentru un adevărat coşmar din care nu puteţi ieşi, pentru că pur şi simplu nu aveţi ce să faceţi!

    Ăsta este sistemul medical din România şi le mulţumesc din tot sufletul domnilor guvernanţi care investesc în sănătatea poporului pe care îl conduc. Mulţumesc cefelor late şi groase care stau în BMW-uri parcate la Casa Popo(r)ului şi care râd de noi, cum muncim, cum ne revoltăm, cum murim…

    *Dacă tot ce am scris vi se pare un clişeu sau vă plictiseşte, vă invit să mă iertaţi şi să treceţi mai departe, la următorul blog care vă povesteşte despre cele mai recente cumpărături făcute de la Zarra  sau vreo altă firmă cool. 

     
  • TRAVIS makes my 2007 day 

    Goriulian 14:06 p05 on May 28, 2007 Permalink | Răspunde

    Muzica nu mai este ce era în ziua de azi, dar trebuie să recunosc că există şi excepţii. De exemplu, Travis. Tipii ăştia au cântat foarte bine de când au apărut şi nu cred că au scos vreun album prost. Din contră, au evoluat constant şi ultimul album chiar aduce lucrurile pe o nouă treaptă.

    Albumul “The Boy With No Name” din 2007 este într-adevăr un album marca Travis, dar mie mi se pare că sună chiar mai curat, mai finisat decât cele de dinainte. Piesa “Closer” este absolut genială, după care urmează “My Eyes” sau “Under the Moonlight”. Oricum, brit-pop frumos, curat, de calitate! Şi e cool fără să fie emo! :) În fine… căutaţi albumul că e chiar tare. O muzică relaxantă, care îţi dă o stare de bine.

    Iată şi videoclipul de la “Closer”, primul single de pe album. Enjoy!

    Prea genial videoclipul! Iar apariţia lui Ben Stiller chiar m-a entuziasmat! E printre primii mei actori preferaţi de comedie! Ben ROCKS! :)

     
  • “I never said to be like me, I say to be like you and make a difference.” 

    Goriulian 14:06 p05 on May 28, 2007 Permalink | Răspunde

    Pe 1 iulie vine Marilyn Manson în România. Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu nu pot să nu mă duc la “Antichrist Superstar”. Trebuie să văd de ce e în stare omul din mai multe puncte de vedere. În primul rând muzical, desigur. Dar trebuie să mai recunosc ceva.

    Deşi eram destul de fan prin liceu, trebuie să recunosc că omul s-a stricat rău de tot, dar nu în sensul în care se gândesc cei mai mulţi dintre voi. Eu mă refer la stricare în sensul că a devenit mult prea comercial şi că nu mai are deloc mesaj, nu la altceva. Şi estetic a avut enorm de suferit din punctul meu de vedere. De aceea, v-am pregătit câteva videoclipuri foarte tari, de la începutul carierei lui Manson. În primul rând, trebuie înţeles că discutăm aici de o estetică a grotescului care are în spate nişte mesaje destul de puternice, după cum puteţi înţelege dacă citiţi versurile. Trei dintre videoclipurile de la gorivideo sunt de pe albumul “Antichrist Superstar”, al treilea album al lui Manson scos în 1996 – cel care l-a şi consacrat ca artist.

    Melodia mea preferată cu un videoclip chiar tare – Coma White (Mechanical Animals – 1998)

    Desigur, toată lumea se sperie când îl vede pe tipul ăla dement, rujat, cu două coaste scoase (ce idioţenie!) care urlă. Dar… tocmai asta e şi ideea. Oamenii reacţionează aşa la ce nu cunosc şi nu înţeleg, deci tipul îşi demonstrează punctul de vedere până la un punct. În ultimul timp a devenit un star rock destul de lame ca muzică şi prea glamour fără esenţă. Cred că a ajuns cam personajul de care îşi bătea joc cu ceva ani în urmă. În fine. Până în 2001, când a scos “ultimul album” (din punctul meu de vedere), adică “Holy Wood”, totul a fost relativ OK. Muzică bună, stil constant, versuri puternice, comportament shock – rocker. De aici încolo însă a început cu coveruri gay şi albume fără mesaje, single-uri separate de album şi alte rahaturi menite să scoată doar bani. OK. Ştiu că voia să scoată bani şi la început că asta vrea orice muzician în ziua de azi, dar măcar atunci era autentic. Era singurul “dement” pe acel stil. Nimeni nu avea videoclipuri ca ale lui. Chiar vă invit să le priviţi (pregătiţi-vă totuşi pentru nişte mici filme horror) şi să mergeţi şi la concert. Să vedem dacă mai e ceva de capul lui Manson sau nu. :)

    *Titlul este un citat din Manson – asta ca să înţelegem un pic mai bine care e mesajul.

     
    • Emanuel 14:06 p05 on mai 28, 2007 Permalink

      tuh 1 % ai ADN de gorila ?

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 28, 2007 Permalink

      @ emanuel – pai cam asa ceva reiese din ce am scris acolo, nu? :)

    • Rin Tin Tin 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink

      Mie ultimul album imi place. E drept, e putzin mai soft, si mai glam, si mai cum ziceai tu. Pana la urma, e directia lui… Take it or leave it:)

      PS (Si mie imi plac albumele vechi)

    • Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink

      @ Rin Tin Tin – Mah… nici mie nu mi se pare rau. Adica nah, ramane Manson. Dar nu stiu… parca s-a risipit mult din ce era inainte. Adica nu ma face sa nu il mai scot din playlist, ma-ntelegi? Cam la asta ma refer.

  • Cum mi-am petrecut capătul lumii. Prietenii ştiu ce. :) 

    Goriulian 14:06 p05 on May 28, 2007 Permalink | Răspunde

    Aseară am fost la cinema pentru prima oară de aproape un an sau ceva de genul ăsta. Nici nu mai ţin minte care a fost ultimul film pe care l-am văzut la cinema, dar îmi amintesc că în general mai mergeam la “Cinema Favorit” sau “Glendale Studio”. Primul mare şi jegos, al doilea mic şi cochet.

    Aseară însă… am fost şi eu pentru prima oară în viaţa mea la Movieplex la Plaza Mall şi pentru a treia oară în clădirea cu acelaşi nume. Fiţe multe, cocalari obosiţi, gagici bune, magazine mişto şi scumpe, mâncare nesimţit de scumpă (150 de mii un sandviş mixt – lol), atmosferă de carnaval. Mai pe scurt, divertismentul este super tare, dar oamenii sunt absolut praf… oare pentru că sunt români? loool… În fine.

    Am dat şi noi 200 de mii pe un popcorn MEDIU şi pe două pahare de suc de o,75 şi am intrat în sala de cinema, unde am rămas (trebuie să recunosc) destul de uimit. E foarte mare şi foarte mişto! :) Ai spaţiu mult pentru picioare, scaunul este relativ comod, iar ecranul este imens. Desigur, sonorizare imbecabilă. După ce am vizionat câteva reclame şi trailere de filme, a început adevăratul spectacol – motivul pentru care venisem acolo – “Piraţii din Caraibe 3: La capătul lumi”!!! Iată câteva scene cu personajul care în momentul de faţă este idol mondial – Jack Sparrow, interpretat de nimeni altcineva decât Johnny Depp.

    Am văzut toate seriile (prima tot la cinema) şi mi-au plăcut la nebunie. Trebuie să recunosc că am o slăbiciune pentru blockbustere. Imbecilitatea filmelor americane cu buget mare mă face să mă simt bine, împlinit. Clişeele alea emoţionale (povestea de iubire, eroismul, drama sacrificiului, patriotismul) chiar mă ating. În lumea în care trăim noi, un film ca “Piraţii din Caraibe” mi se pare o gură proaspătă de aer. M-am săturat de filme “realiste” cu aurolaci, personaje care se cacă, înjură, care mor fără niciun sens, care nu ajung la nicio finalitate. Vreau poveştile care să mă adoarmă, nu mai am nevoie de atâta viaţă. E suficient că o trăiesc eu – chiar nu mai e nevoie să mi-o arătaţi şi în filme – mesaj către regizorii români în special. În general, cinematografia europeană nu mă face să mă simt bine şi nu va reuşi niciodată. De aceea, Hollywood rămâne Hollywoo, iar Europ, Europa. :) De aceea voi îngurgita întodeauna cu plăcerea unui gurmand filme precum “Matrix”, “Stăpânul Inelelor”, “Star Wars”, “Spiderman”, “Batman” sau…. “Piraţii din Caraibe”.

    În primul rând trebuie să ştiţi ceva despre “Piraţii din Caraibe 3″. Are 2 ore şi 40 de minute. Pentru fanii demenţi (ca mine) ăsta e un lucru bun, dar pentru cei cărora nu le-au plăcut nici primele serii, vă sfătuiesc să nu vă uitaţi. Ritmul acţiunii mi se pare foarte bine temporizat, cu excepţia bătăliei finale, care durează enorm de mult. La un moment dat este atât de multă acţiune, încât parcă te doare capul. Mai este o problemă şi cu firul epic, care se încâlceşte destul de urât la un moment dat de aproape nu mai reuşeşti să înţelegi nimic. Încă un minus ar fi faptul că Depp apare prea puţin, dar când apare…. e o bijuterie! Deci… sincer. Chiar face un rol bestial. Iarăşi super joacă Geoffrey Rush (duuh) şi o prezenţă inedită este cea a chitaristului Rolling Stones, Keith Richards. Una peste alta, filmul chiar are de toate pentru toţi – comedie, acţiune, fantezie, horror, iubire. E un pachet destul de complet şi reuşeşte să menţină atmosfera seriei, ducând totuşi totul la un nou nivel.

    Vă garantez un singur lucru după vizionarea acestui film: vă veţi simţi mai bine decât vă simţeaţi înainte de a-l vedea. Puteţi fi siguri de asta! Aşa că duceţi-vă să îl vedeţi, dar la cinema, nu de pe ODC pentru că nu merită! “Piraţii din Caraibe 3″ merită mai mult!

     
    • rutza 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      neaparat la cinema! asa le-am vazut pe toate si asta merita, pentru ca sunt atatea detalii perfecte de obsrvat, pe care nu le sesizezi in varianta de pe odc, mult mai intunecata si neclara. iar johnny e delicios. am spus!

    • Goriulian 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink

      @ rutza – lol. Cu riscul de a parea ff gay, stiu ca Jhonny e demential de delicios! :)) Acum ca imi zici, ma oftic un pic ca partea a doua am vazut-o acasa… Ma tenteaza insa sa ma mai duc inca odata la asta. Tot la cinema.

    • un om 14:06 p06 on iunie 5, 2007 Permalink

      si eu l-am vazut pe 30 mai la cinema pro. f tare, intr-adevar. comercial intr-un mod extrem de previzibil, cu faze comice tampitzele (la care am ras si chiar m-am simtit bine si mi-am dat si eu seama k mai avem nevoie si de filme din astea), dar cu efecte speciale f misto.

      am apreciat ca a avut si un fir narativ ok (care se sustine daca scoti imaginile) si ca a fost de efect si pe partea vizuala. faza cu vasul care se intoarce si cadrul cu pescarusii made my day. eu nu am vazut 1, iar la 2 am rezistat numai pana la jumatate (si asta de doua ori). dar am vazut 3, mi-a placut, am si inteles. so it’s ok.

      totusi, eu n-as pune in aceeasi categorie piratii cu matrix si cu lord of the rings. “piratii..” e mult mai comercial. de aia si place la un public mult mai larg. la matrix si lord of the rings mie cel putin mi-a fost mai greu sa gasesc fani cu care sa mai schimb impresii. or maybe i was just talking to the wrong people…

    • katie 14:06 p06 on iunie 5, 2007 Permalink

      Uh, uh, hai cu mine! Miercuri. Ieftin. Yey. Hai, hai, hai!

      Nu, nu plătesc eu. :-P

  • Music career wasted – checked! :) 

    Goriulian 14:06 p05 on May 28, 2007 Permalink | Răspunde

    În urmă cu câteva luni, intenţionam să îmi fac o trupă de muzică. Rock desigur. Ce altceva? Între timp am devenit prea ocupat cu serviciul şi am renunţat la idee, dar o ocazie mi-a ieşit în faţă. Am fost chemat să dau o probă cu o trupă deja făcută + pentru postul de vocal.

    Asta a avut loc azi (adică ieri), la o sală de repetiţii de pe lângă Republica (staţia de metrou), unde repetă şi trupa de punk “Pistol cu Capse”. Mişto sala – izolată, cu scule, etc. Şi băieţii aveau scule tari… cu efecte marfă. S-au încălzit ei ceva timp pe instrumental, a cântat şi un MC (Romeo – fost F.U.B.A.R.), după care am intrat şi eu.

    Trebuie să recunosc că am sentimente contradictorii faţă de prestaţia mea. În primul rând băieţii dăduseră instrumentele extrem de tare şi nu auzeam nimic din ce cântam. Am cântat “My Own Summer” de la Deftones şi “Wish You Were Here” de la Incubus – două melodii foarte grele. Mult mai grele decât credeam eu. Având în vedere că a fost prima oară când am cântat la un microfon în viaţa mea, eu zic că nu am fost ultra penibil. Am fost penal, dar nu penibil. :))

    Am intrat pe ritm destul de slab (duuh) şi nici nu prea mă auzeam şi de-aia am şi falsat de multe ori, dar am cântat doar o dată. Fără încălzire, nu de mai multe ori. O singură dată! Cam aiurea, nu?

    Băieţii cântă foarte fain, dar nu prea mi-au dat şanse – cel puţin asta a fost senzaţia mea. Pe de altă parte, trebuie să recunosc că ei sunt la un nivel, iar eu sunt super-începător şi i-aş trage în jos. Cu toate astea, trebuie să recunosc că sunt puţin dezamăgit… mă aşteptam să fie un pic mai înţelegători şi mai răbdători, având în vedere că le explicasem că nu mai cântasem până acum. S-au plictisit destul de rapid de mine şi au început să repete piese mai vechi, de-ale lor. Mişto. Foarte mişto sunau. Cred că o să facă ceva tare dacă îşi găsesc un vocal şi un impresar. :)

    Oricum… am încercat-o şi p-asta. Am constatat că nu sunt de aşa ceva. Nu poţi să le ai chiar cu toate… tre să te mai limitezi şi la ce poţi şi ai talent să faci. De exemplu, eu ştiu să scriu şi să desenez bine (cred eu :) ). Era culmea să mai şi cânt bine, nu?

    Oricum – succes mare băieţilor! Vlad, Safta, Andrei şi Freeze.

     
c
compose new post
j
următorul post/următorul comentariu
k
articol anterior / comentariu anterior
r
reply
e
modifică
o
show/hide comments
t
Du-te sus
l
go to login
h
show/hide help
esc
anulare