Nu îmi place blogul lui Zoso. Nu mă încălzeşte cu nimic şi nu este genul meu de informaţie. Dar pe Zoso pot să îl consider de-al casei, pe când pe un individ ca Victor Ciutacu nu am cum.
Citiţi aceste articole pe blogul său şi veţi înţelege:
Acest om (am irosit suficient apelativul “domn” cu el) care intră cu bocancii plini de noroi şi cu colţii ascuţiţi în blogosferă, nu face altceva decât să nască agresivitate şi să dea un exemplu prost pentru toată lumea prin comentariile răutăciaose, iraţionale şi de mahala pe care le face. Este un om care doreşte să iasă în centrul atenţiei printr-o modalitate de speţă joasă, un om care nu cunoaşte altceva decât împroşcarea cu rahat şi atacul la persoană. Nu îi numesc profesia pentru că, întâmplător, fac parte din aceeaşi breaslă, şi mi-e ruşine să întinez numele unei profesii onorabile, credibile şi morale cu numele unui om care nu are nicio legătură cu aceste valori.
Pentru că ura nu naşte copii şi pentru că genul individului amintit mai sus nu păleşte decât prin indiferenţă, propun o campanie virală de scoatere a lui Victor Ciutacu din blogosferă. Cum? Prin uitare.
“SCOATE-L PE CIUTAC DIN BLOGROLL!” va fi mesajul campaniei care este menită să dea uitării acest personaj care nu face altceva decât să aducă mizerie şi ură într-un mediu nepoluat până acum de o astfel de atitudine.
Eu deja l-am scos din blogroll şi cred că ăsta este cel mai bun lucru pe care îl poate face toată lumea. Hai să răspândim acest mesaj – “Scoate-l pe Ciutac din blogroll” pe tot Internetul, ca să realizeze individul încauză că blogosfera chiar e unită şi are fair-play, fără să reacţioneze ca într-o mahala. Să îi dăm un răspuns pe măsură acestui om, care îşi permite să jignească prea mulţi oameni!
sick 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
cu cat ii faceti mai mult publicitate cu atat mai mult e bine pt el … succes
Darius 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
Şi io dacă n-am blogroll, ce mă fac?
(tu eşti conştient că mulţi ce-l au în blogroll îl cunosc şi-i doare-n cot de acţiuni şi socoteli, da?… numa’ mă asiguram că realizezi acest lucru… şi fă şi tu ceva cu cap: pentru oricine-l scoate pe Ciutac, îl bagi tu în alt blogroll, nu aşa, pe de-a gratisu’…)
EU cu vaca 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
pt reactii de mahala si NF vezi ZOSO … stai cuminte in banca ta ! Esti liber sa alegi … tu l-ai scos … foarte bine ! Lasa lumea sa aleaga singura !
Uscheala 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
“care intră cu bocancii plini de noroi şi cu colţii ascuţiţi în blogosferă, nu face altceva decât să nască agresivitate şi să dea un exemplu prost pentru toată lumea prin comentariile răutăciaose, iraţionale şi de mahala pe care le face. Este un om care doreşte să iasă în centrul atenţiei printr-o modalitate de speţă joasă, un om care nu cunoaşte altceva decât împroşcarea cu rahat şi atacul la persoană” = asta e ZOSO bagane-am ceva in gura lui…
Goriulian 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
@ sick – Nu e adevarat. Dupa parerea mea, epoca publicitatii negative a cam trecut. Cel putin daca vrem sa traim intr-o tara decenta. Eu nu intentionez sa ii fac publicitate, ci sa inchid subiectul.
@ Guiman – Mda, poate sunt. Dar macar am o reactie decenta si civilizata, care poate deveni si eficienta. Spre deosebire de tine, care nu poti altceva decat sa ma faci pe mine prost fara sa dai vreun argument serios.
@ Darius – Da, ai dreptate. Sunt foarte constient ca nu multa lume il are in blogroll, dar ideea este tocmai sa prevenim asa ceva. Sa prevenim inca un hate-blog fara sens, care nu aduce nimic bun in blogosfera.
@ EU cu vaca – Da, Zoso are intr-adevar un stil extrem de apropiat de Victor Ciutacu, dar la alta dimensiune. Plus de asta, Zoso nu este neaprat obligat sa dea un exemplu pozitiv, pe cand Ciutacu este, prin pozitia sociala pe care o are. Pe cine nu las eu sa aleaga? Ca nu inteleg.
@ Uscheala – :) Ca mai sus. Nu i-am luat apararea lui Zoso si nici nu vreau asa ceva. Cei doi sunt pe aproximativ acelasi palier in ceea ce priveste aruncatul cu noroi, dar atitudinea lui Ciutacu in ultimele zile nu poate fi comparata cu nimic dupa parerea mea.
Auras 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
Probabil tu te-ai simtit in publicul format din cei pe care-i ataca (zeii blogoprismei romanesti). Daca da, naspa.
eu 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
daca nu scriai tu chestia asta, nu mai intram la el pe blog, deci epoca publicitatii negative n-a trecut
lovingvama 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
Nu ştiu dacă e cazul să se facă atâta tevatură. Din câte am observat eu, Ciutacu a făcut prima remarcă la adresa lui Zoso, ăsta s-a simţit… şi dă-i cu articole.
Pe mine chestiile astea mă amuză (dragii de ei, ce scumpei sunt când se bat în replici) dar mă şi întristează, în acelaşi timp, pentru că nu văd rosul acestor atacuri.
De ce a trebuit Ciutacu să facă mişto de Zoso şi să-l critice? Nu-ţi place, nu citeşti. Sau, dacă vrei remarcare, arunci cu căcat în stânga şi în dreapta. Că sigur o să fie toţi atenţi, să nu cumva să-i nimereşti şi pe ei. Şi trebuie să recunoaşteţi că se aseamănă personajele….
nexus 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
N-am blog si nici nu sunt un mare impatimit. Vizitez zilnic doua si gata. (Nu, nu si pe al lui Zoso – pentru curiosi.)
DAR ma calca pe nervi (destul de rau) sa apara un nimeni si sa spuna ca toti sunt prosti si el e singurul destept (sau, ma rog, ar mai fi si “cititorii lui elitisti”).
Foloseste un limbaj de maidan (teoretic ar fi trebuit sa poata mai mult avand in vedere “publicul elitist” care il citeste) si pe urma se supara ca ii raspund toti la fel.
Modul lui de a pune problema ma face sa cred ca scrie un geniu neinteles de noi, simplii muritori. In ultimul post nici macar nu s-a deranjat sa verifice textul si a facut nitel hartiei igienica gramatica:
http://img504.imageshack.us/img504/7035/snap1tf3.jpg
Acum a modificat si, asa cum ma asteptam, a disparut comentariul in care il faceam de cacao pe tema asta.
Sunt curios cand nici macar nu o sa-l mai critice lumea cati vizitatori va avea.
tiberiu 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
Voi il aveti pe blogroll?!!!? :) Am scris eu de dimineata un post interesant(Manipularea prin blog), iar Ciutacu aplicat tactica “injura si ai vizite multe”:). Na, ca acum tot el castiga.
Livius 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
“daca nu scriai tu chestia asta, nu mai intram la el pe blog, deci epoca publicitatii negative n-a trecut” -> Corect ! Nu a trecut si nici nu o sa treaca. Ciutacu o sa fie citit la fel de mult sau de intens cu uitatul populatiei la OTV. Da’ same shit
!
gabriel 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
daca tot vrei sa-l dam uitarii nu posta linkuri catre el. pentru cine inca nu a citit temebelismele lui, fa un extras sau cu copy-paste, dar nu-i trimite in batatura genialului jurnalist.
oricum , nu merita nici atata bataie de cap. M-a dezgustat cu aerul lui de suav intelectual si limbaj de puscarias. asa ca am hotarat singur sa nu mai calc pe acolo.
Nu cred ca o campanie organizata ar duce la rezultatul scontat, ba dincontra…mai valoroasa e autocenzura impusa de fiecare propriului imbold de a merge pe pagina stimabilului genial…
Darius 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
@ Gori – tu trăieşti cu falsa impresie că blogu’ trăieşte din blogroll…
Goriulian 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
@ auras – Ma tem ca nu ai prea inteles ce am incercat eu sa fac. Ideea este ca nimeni nu este zeu al blogosferei, prietene. Tocmai asta e problema cu mentalitatea noastra individualista – in loc sa colaboram pe Internet, facem porcarii de genul asta!
@ eu – S-ar putea sa ai dreptate, dar asta este riscul meseriei. Eu oricum nu ma refeream la faptul ca publicitatea negativa nu mai are loc, ci la faptul ca nu mai este benefica pentru cel promovat. Mai ales daca acel personaj este public si tine la imaginea sa, dar se pare ca nu este cazul. :)
@ lovingvama – Nici nu am zis ca sunt prea diferiti. Ciutacu reuseste totusi sa jigneasca toata blogosfera, ceea ce este o performanta notabila fata de Zoso.
@ tiberiu – Mda… la asta cu blogroll-ul m-ai prins. Chiar il aveam pt k il credeam un tip ok, dar… no way! Nu cred ca va castiga altceva decat antipatie si dezaprobare.
@ Livius – idem “eu” cu mentiunea ca OTV este o televiziune. Am senzatia ca avem pretentii usor mai mari de la publicul de pe Internet. Cred eu…
@ gabriel – Da, aici am cam dat-o in bara probabil. Cred ca ai dreptate. Mai bine nu dadeam link catre el, dar trebuia ca cei care habar nu au despre subiect sa vada cu ochii lor pana unde poate merge tipul cu limbajul. Poate ai dreptate si in legatura cu campania organizata, dar eu nu cred. Sa vedem ce o sa iasa.
@ Darius – Nu. Trebuia sa folosesc un termen generic pentru traficul de care se bucura “jurnalistul” in cauza. Poti sa intelegi tot ce inseamna un blog prin bogroll. Ideea este ca lumea sa nu mai citeasca asemenea indivizi.
Rin Tin Tin 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
Ciutacu.. las-o moarta, mestere. Nu stiu ce-ar fi interesant pe blogul tau, eu n-am gasit nimic fascinant..
And i don’t believe in your IQ either.
Darius 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
Bun, da’ atunci acţiunea e un mare fâs. Că Ciutacul nu e citit din blogroale. E CITIT CĂ TOT FELUL DE FRAIERI ÎI FAC RECLAMĂ… dacă mă-nţelegi.
Goriulian 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
@ Darius – Pai vezi tu, draga Darius, eu nu sunt un specialist atat de bun pe cat genialul V Ciutacu, incat sa imi calculez pasii cu atat grija. De fapt, nici macar nu am vreun plan genial, sa stii. Ce incerc eu sa fac este sa trag un semnal de alarma nu doar impotriva atitudinii vociferate pe un asemenea blog, ci in general, pe orice blog. El insa a reusit sa devina un exemplu negativ prin propria lipsa de educatie si a facut valva prin niste mizerii, iar faptul ca incerci sa ii iei apararea voalat nu mi se pare foarte ok din partea ta.
EU NU INCERC SA II FAC RECLAMA (ca sa vorbim cu majuscule ca asa e mai cu *oaie). Daca nu ai inteles mesajul principal, imi pare rau. Este dreptul tau sa consideri ce vrei un fas. Eu consider ca un astfel de comportament (vezi personajul in cauza) ar trebui izolat si asta si sper sa realizam. Sa vedem ca un om cu titlul de “jurnalist” nu merita atentia care i se da! Pentru ca pur si simplu scuipa niste mizerii intr-un mediu nelegiferat, unde orice marlan isi poate demonstra lipsa de neuroni si de educatie.
IDEEA (revenim la majuscule) ESTE CA ASTFEL DE INDIVIZI NU AR TREBUI SA FIE PREZENTI PE NET. Iar ei sunt prezenti doar prin intermediul nostru.
Spune-mi, te rog, daca ma insel, dar argumenteaza. Si chiar… spune-mi si ce parere ai cu privire la post-urile sale. Poate ai un punct de vedere mai interesant.
iontraianstefan 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
haha:)))
sa scoti un asemenea tip limitat de undeva inseamna sa-l fi bagat in prealabil. or, asta e de bagat numai in pizda masii. stai linistit nu e pe multe blogrolls, dar daca ii mai faceti publicitate negativa o sa fie.
Ovidiu Alvis 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
trafic…
aghiutza 14:06 p05 on mai 30, 2007 Permalink
Dacă vei simţi vreodată nevoie să te (dez)baţi cu el, află că Ciutacu ţi-e vecin de cartier.
Cât despre Ciutacu… este om şi asta spune multe despre el.
Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
@ iontraianstefan – Iti spun eu ca e pe cateva blogrolluri destul de circulate, deci este girat. Ceea ce nu este normal.
@ Ovidiu Alvis – Nu cred ca inteleg la ce te referi. In fine.
@ aghiutza – Da. Am observat ca stam ff aproape – la cateva blocuri distanta, dar am preferat sa sterg link-ul pe care mi l-ai dat catre adresa lui de acasa. Nu mi se pare fair-play fata de el sa ii dau adresa de acasa la MINE pe blog. Asa ca … sorry, dar am sters-o.
Eu nu mai am ce sa dezbat cu Ciutacu pentru ca nu ai ce sa discuti cu un asemenea personaj. Este pur si simplu sub orice critica. Vreau sa il uitam cat mai repede toti si sa nu ii mai citim blogul de o calitate indoielnica. Iar ca om… sorry, dar chiar nu ma asteptam sa fie atat de jos.
AJO 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
agitatia e buna si ciutacului ii place asta…razboi mediatic!!!!oAAA..si animalu marin e in prin plan!io nici nu stiu de unde a inceput povestea,nici nu vreau sa aflu,e prea mishto sa fi observator…sa observi un ciutac in desfasurare e rar in ziua de azi.Ar trebui sa se interzica braconajul la ciutaci,si sa se inchida singurul exemplar ce va fi ramas si sa il ingrijeasca o tzara intreaga.Si pe final de cariera sa il exportam la bulgari ca s-asa am furat prea mult radio de acolo,ca sa aiba si ei parte.Imi plac duelurile virtuale si animalele subacvatice dar ciutacul nu.CRED CA E GheY
aghiutza 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
Oricine caută pe ROTLD poate să-i găsească adresa, e publică, aşa că nu e vorba de lipsă de fair-play. Dacă stau să mă gândesc mai bine, şi pe mine pot să mă găsească. Din păcate, asta nu mă nelinişteşte deloc.
Top Posts « WordPress.com 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
[...] SCOATE-L PE CIUTAC DIN BLOGROLL! Nu îmi place blogul lui Zoso. Nu mă încălzeşte cu nimic şi nu este genul meu de informaţie. Dar pe Zoso pot să […] [...]
Alexandru Petras 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
cine este ciutacu ? ca eu nu il citesc ….
Victor Ciutacu 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
@Balaure: pierzi vremea, batrane…
Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
@ AJO – :)))
@ aghiutza – Ok. Asa o fi, dar mie imi place sa joc curat. Cine stie? Poate gaseste cineva adresa lui la mine pe blog si ii murdareste usa cu ceva care nu miroase bine si apoi el da vina pe mine… Ar fi caracteristica o victimizare.
@ Alexandru Petras – Mai bine ca nu il stii. E cel mai ok asa.
@ balauru – :) Nu am inteles nimic din ce ai spus. Cred ca ai inteles doar tu si urmatorul comentator.
@ Victor Ciutacu – **** no comment ****
rutza 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
emerald city, meet ruby slippers.
Livius 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
Fun Fun Fun
pafnutie 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
frate, ciutacu asta si-a dat si el cu parerea intr-un pamflet. de la un pamflet pana la cererea de a-l scoate din blogosfera e cale lunga. ca blogosfera e unita, fair-play si fara mahalagisme…..ha ha ha .
tocmai asta e farmecul blogosferei, divergenta de opinii si parfumul de mahala pe care il emana cateodata.
gabriel 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
inca mai vorbiti de ciutacu? chiar nu va apuca greata cand ii pronuntati numele??? vad pe aici perindandu-se ceva exponente responsabile cu periatul ciutacului genial de la antene. Poate nu au apuc sa inteleaga ca referirea la blogari rupti in fund, care beau bere ieftina prin mall-uri ii includea si pe ei.
dar de, ce nu face omul pt nitel trafic si pentru gratiile sublimului ciutacu.
@Goriulian- inca nu te-ai hotarat sa stergi linkurile catre maria sa??? cu m mic….
Goriulian 14:06 p05 on mai 31, 2007 Permalink
@ rutza – Nice to meet you too. Checked out your blog. Like it. :)
@ balauru – Umm… in cazul in care tu NU ai inteles care este ideea acestui post, te invit sa mai citesti inca o data. Cred ca nu stii ce inseamna cuvantul “cenzura” si mai ai o problema. La fel ca amicul tau. Stii doar sa jignesti fara sa argumentezi.
@ pafnutie – :)) Misto comentariul. Mda, poate ai dreptate. Ai rabdare cu mine. Sunt abia de doua luni de zile in blogosfera si nu mi-am servit inca portia de “parfum”.
@ gabriel – Ai pus punctul pe “i”. Am sters link-urile de pe blog si am si inchis subiectul, dar se pare ca omul are o legiune de fani, fara sa inteleg de ce.
sorinsecu 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink
Ce aveti mah cu Ciutacu??
Sunteti cumva oamenii ascunsi ai Jucatorului????
Nu aveti trafic prea mult pe aici??
Care-i faza???
sorinsecu 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink
Sa nu uit:il tin in continuare in Blogroll si il recomand si altora!
TE OFTICI??
Copilul frustrat nr. 2 « Looserii Blogosferei 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink
[...] frustrat nr. 2 Un alt copil in care a rasarit samanta rebeliunii este un anume “Goriulian“. Si ce ne propune acest lord al blogurilor? Sa-l scoatem pe Ciutacu din blogroll. Ca lumea [...]
Goriulian 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink
@ sorinsecu – Asteptam de ceva timp inevitabilul mesaj cu “oamenii Jucatorului”. In caz ca nu observi, nu fac reclama la nimic, asa ca nu am nevoie de trafic.
@ tipul al carui nume sau blog nu l-am retinut – Just another hate blog… how sad…
augustin radu 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink
demersului tau ii lipseste un amanunt foarte important. un argument cu care sa ne convingi ca ciutacu e asa cum sustii tu altfel nu ma faci decat sa il adaug in brogrool din curiozitate, sa il citesc cateva saptamani si apoi poate sa il sterg. CE face acest “ciutac”, cu ce ne-a suparat pe noi oamenii pasnici blogosferisti? Sau ti-a furat locul de parcare si vrei sa te razbuni?
abracadabra 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink
n-au fi in stare sa intelegi ce scrie si despre ce scrie Ciutacu. Pai, shi-atunci, de ce-tzi batzi capu’? Nu shtii ca doare? Ma copii, cititzi cartzi de colorat shi lasatzi oamenii in pace. Ala nu-i blog pentru pushti nepriceputzi ca tine. Dar, pardon! Uitasem ce mari ziarishti suntetzi voi, bloggerii. Asha de mari shi de tari, ca n-o sa postezi mesaju’ asta pentru ca, intre timp, ai invatzat ce-i aia cenzura! :)) =))
Goriulian 14:06 p06 on iunie 1, 2007 Permalink
@ augustin radu – In primul rand nu mi-a furat locul de parcare. :) Deci nu, nu ma razbun. Citeste post-urile respective si reactiile sale, apoi judeca singur. Nu am contestat vreo secunda calitatea lui de scriitura in ceea ce priveste articolele. E vorba pur si simplu de o lipsa totala de deontologie si de respect pentru comunitatea online. Deja m-am plictisit sa explic chestia asta si nu inteleg ce e asa de neclar.
Citeste-l, baga-l in blogroll, savureaza-l. E alegerea ta. La fel cum este a mea sa imi exprim mesajele in ce fel doresc atata timp cat ele nu jignesc pe nimeni, lucru ce nu prea se poate afirma despre el.
@ abracadabra – …. Ceva nou ai de spus? Revino si tu cand ai ceva noutati si te contactez eu. :)
alexandru petria 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink
Domnule, esti cel putin stupid… Nu meriti nici macar privilegiul unui comentariu mai lung.
abracadabra 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink
NU-I NEVOIE. :) ESTI DOAR TU, EGAL TZIE :) MA DISTRAM. MACAR N-AI STERS COMENTARIUL, CUM A FACUT IDIOTU’ DE ZOSO, CARUIA I-AM SCRIS ASEARA PENTRU PRIMA DATA CE AS FI VRUT SA-I SPUN DE CATEVA LUNI, DAR N-AM AVUT TIMP. VAD CA ESTI CEVA MAI INTELIGENT DECAT EL :)
Goriulian 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink
@ alexandru petria – Dar se pare ca merit o accesare. Multumesc si va urez o zi buna. Insa pentru un ziarist care se respecta aveti agumente cam putin in ceea ce priveste stupiditatea mea. De fapt aveti chiar 0. Oricum prefer sa fiu stupid si de bun simt, decat un marlan genial precum “colegul” pe care il aparati.
@ abracadabra – Dude, mie nici macar nu imi place Zoso si am spus-o. Oricum… ce am incercat eu a fost interpretat foarte gresit si poate e vina mea. Dar poate are dreptate si Ciutacu cu o chestie. Mare ti-e gradina, Doamne… mai ales gradina online.
crome0123 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink
Fiecare face ceea ce doreste.
Zoso face greseli ca orice om. Ca ziarist mai are multe de invatat, dar ca blogger este OK.
Ciutacu greseste ca orice om.Ca ziarist este ordinar (a se citi obisnuit) ca blogger joaca foarte agresiv ca sa cistige bublic.
O persoana care nu mai are argumente incepe sa injure si sa si sa jigneasca si pentru mine se descalifica. Daca se bate cu pumnul in piept ca este ziarist si nu un “neica nimeni” si folosteste injurii si jigniri se descalifica din start.
Se pare ca deontologia profesionala este o optiune si nici macar nu au habar cu ce se mananca multi dintre ziaristi.
Probabil ca asta este cauza din care suntem bombardati cu crime, violuri si alte lugubre si macabre fapte in loc sa fim informati.
animalcity 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink
cine-i ciutacu? :))
alexandru petria 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink
Mai baiete, pe mine nu m-a deranjat ca l-ai atacat pe Ciutacu, sa fie el sanatos, ci mi-a dat fiori reci usuratatea cu care pledezi pentru cenzurarea a ceea ce nu-ti place. Cenzura o detest, sub orice forma…In rest, sanatate…Mai mediteaza…Poate te-am luat cam tare inainte…
Goriulian 14:06 p06 on iunie 2, 2007 Permalink
@ crome0123 – Offf, Doamne… In sfarsit intelege cineva perfect ce am incercat sa transmit! Tu stii de cand asteptam comentariul asta? Unde ai fost? :)
@ animalcity – Cea mai de bun simt intrebare. :)
@ alexandru petria – Hmmm… Interesanta perspectiva pe care o aveti aspura cenzurii. Si eu detest cenzura, chiar daca nu am la fel de multe motive ca dvs (ma refer aici la diferenta de varsta), dar eu nu il cenzurez pe Ciutacu si nici nu instig la cenzura, ci la INDIFERENTA. La IGNORARE, UITARE. Mie mi se pare ca mesajele sale sunt atat de jos pe scara mea valorica incat ma simt nevoit sa spun oamenilor sa nu il citeasca. Eu nu am cum sa il cenzurez pe Ciutacu nici macar daca as vrea. In schimb am cum sa sustin ca blogul sau nu merita citit si asta si fac. Mesajul este “uita-l”, nu “nu il lasa sa vorbeasca”. NU este vorba de niciun fel de cenzura in ideea mea. Fiecare om poate face ce doreste in mediul online si poate citi ce doreste. Oricum… Ciutacu vrea public elitist asa ca cu cat are mai putini cititori cu atat ii place mai mult. Nu-i asa ?? :)
crome0123 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink
Poate este corect sau nu demersul tau, dar cel putin este parerea ta si este o atitudine pe care oieisi o sustii – sunt de acord.
Raman la parerea ca cine incepe sa injure inseamna ca nu mai are argumente ori o discutie este “o lupta” intre argumente. Cind ai depasit aceasta limita – te descalifici. Acelasi argument am incercat sa il aduc si pe blogul lui Ciutacu unde el spunea ca , unde bineinteles nu a aparut.
Bataia cu pumnul in piept, urmata de un limbaj de mahala m-a deranjat. In general ii gategorisesc pe aceste persoane ca unele glume ale naturii si trecmai departe. Dar in ultimul timp imi dau seama ca incep sa gresesc. Ziaristii ar trebui sa fie impartiali, sa foloseasca limba romana, sa fie formatori de opinie. Fara nici o asemanare cu persoana in discutie observ ca de fapt multi ziaristii devin persoane care nu au nici un dumenzeu, care calca in picioara orice regula debun simt, nu tin cont de nici o deontologie profesionala si calca in picioare dreptul la viata privata.
Unul din exmplele care m-a umplut de uimire este o ziarista care la locul unui accident mortal intreaba o doamna evident in soc, careia ii murise sotul : “Puteti spune telespectatorilor cum s-a intimplat?” Dumnezeule, putina decenta si bun simt, putin respect !
Inainte de a fi interzise imaginile cu minori victime ale accidentelor si imaginile dure, insingerate, puteai privi oripilat la televizor tot ceea ce pina si unui medic de urgente ii provoaca o stringere de inima.
Este moral, este corect ?
@alexandru petria – as cenzura aceste imagini si stiri cu mare placere daca ar fi dupa mine si nu as avea remuscari. Ce informatie importanta prezinta aceste stiri ? Cu ce se alege telespectatorul?
Goriulian 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink
@ crome0123 – Pai si asta a fost un factor care mi-a cauzat actiunea – raspunsurile date de Ciutacu unor comentarii neutre, echilibrate, rationale, etc. Apoi am citit “manifestul” de ura la adresa bloggerilor in general si mi s-a facut greata . Legat de stirile violente de care vorbesti tu – exact asta am discutat si al seminarul de deontologie – care sunt limitele pana unde poti sa mergi? Si am pus aceleasi probleme pe care ti le pui si tu – cea cu intervievarea cuiva dupa decedarea cuiva drag sau cea cu aratarea unor minori sau a unor cadavre.
Am ajuns impreuna la concluzia ca in Romania a fost inventat “reportajul de inmormantare”, adica pur si simplu ni se ofera transmisia unei inmormantari live, cu tot tacamul de picanterii absolut bolnave ca indecenta si intruziune in viata privata. Imi amintesc un titlu de emisiune pe “OTV” – “Misterele mortii Laurei Stoica” – la vreo doua-trei zile dupa ce fusese inmormantata artista. Mi s-a parut obscen, revoltator si cretin titlul asta.
Ca sa scurtez… stii care e problema majora? DIFERENTA dintre etica si deontologie. Etica este un deziderat, un taram teoretic de la care pleaca demersuri practice. Deontologia, in schimb, este ceea ce fiecare profesionist trebuie sa aplice in propriul domeniu. Aici pot sa iti spun (si vad ca si tu gandesti la fel) ca jurnalismul romanesc este in deriva… Cautari de senzational ieftin, intruziune in viata privata, stiri copiate (prost) de pe agentiile de presa, partizanate politice, reclame ascunse. Avem tot tacamul! De la A la Z!
crome0123 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink
Ce etica ? Ce deontologie ? Tu ai dreptate dar teoriaeste una sipracticaeste alta.
Ca sa scurtam dialogul si sa punem punctul pe “I” ca plictisim cititorii:
Ceea ce se intimpla in ultimul timp se numeste “prostitutie intelectuala” – “scriu ce vrei mincati-as, da cit ma platesti ?”
Goriulian 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink
@ crome0123 – :) Cam asa ceva. :)
Scoate-l pe Ciutacu din blogroll « Iulian V. 14:06 p06 on iunie 3, 2007 Permalink
[...] Scoate-l pe Ciutacu din blogroll June 3, 2007 Posted by Iulian in de prin jur…. trackback Scoate-l pe Ciutacu din blogroll!!! [...]
alexandru petria 14:06 p06 on iunie 4, 2007 Permalink
Cu demersul tau, in fond, ii faci reclama lui Ciutacu. Iti faci si tie sigur. Ambii iesiti in castig, pe termen lung.
balauru 14:06 p06 on iunie 4, 2007 Permalink
Bineinteles, gorila si geniul manipuleaza pustimea. Totul e aranjat intre ei, sa se certe si sa-si faca rating. Iuliane, blogul tau este un “milestone” al Eternitatii. Nici nmacar Eminescu nu are blog dar tu ai si e in top. Tu esti de dfapt un geniu care sta la bloc si manipuleaza populatia mioritica cu perspicacitate. Bravo Iuliane, nu cumva tu esti Iulian, securistul Mache zis si gorila? :-)
skippie 14:06 p07 on iulie 1, 2007 Permalink
Oricine e de preferat in defavoarea lui Zoso, cu care am avut “placerea” sa port candva o discutie… are mintea odihnita…Ciutacu probabil n-a avut ce face cand si-a achizitionat domeniu. In ultimele luni m-am convins de cat de “inteligenti”sunt majoritatea bloggerilor si cred ca intr-adevar un om de talia si varsta lui Victor Ciutacu nu prea are ce cauta in blogosfera; nu e un loc rezervat oamenilor posesori de bun simt.
A nu se intelege din acest comentariu ca il sustin in mod deosebit pe Ciutacu in demersul sau…
Rin Tin Tin 14:06 p07 on iulie 20, 2007 Permalink
Ciutacu? Bun simt? Sa fim seriosi..